Followers

Sunday 1 April 2012

*SiGH~

Nak sigh panjang-panjang.Haaaiiissssssssssshhhhhhhhhhhhhh!
Taktau nak kata apalah dengan hati aku neh.Apa yang tak kena taktaulah.Nak angin tak tentu pasal,nak cari gaduh je memanjang.Hmm , sabar jelah sape-sape yang terkena semburan tue eyh, rasa tak suka or tak tahan senang je..Go away ! Hmm..jangan nak susahkan diri untuk bertahan kalo hati tue rasa tak kuat.Jangan berpura-pura depan orang semta-mata nak tunjuk tabahnya hati kita untuk terima setiap maki hamun orang lain. *sigh Just be yourself !
Now let me tell the truth lah,jenis aku memanglah tersangat keras.Keras segala-galanya.Keras hati,keras kepala then bla bla bla...dari awal,i will remind for all those yang nak kenal dengan aku.Hati aku memang cepat berubah,tengah dok happy2 pon dalam 2 saat pon emosi dah boleh switch off.Seriously!
Entah kenapa malam neh boleh terpikir nak buat luahan perasaan kat dalam blog neh pulak.Hmm,aku memang susah nak terima stranger dalam hidup aku,kepada sesiapa yang boleh rapat ngan aku tue memang kira untung gilerlah.Tapi jangan nak happy sangatlah sebab korang pon akan tergolong dalam orang yang paling malang sebab pernah kenal dengan aku.Aku susah nak sayang orang tapi kalo dah sayang aku susah nak lepas.Haa,
Story starting,
Aku mula dah sayang and mula dah rasa nak memberi kasih sayang yang selayaknya pada dia.Mula untuk menjaga hati dia,mula untuk selalu ada dengan dia tak kiralah macam mana keadaan pon.Yes,mula-mula tue semua aku dapat sampai aku rasa giler-giler dihargai.Buat aku rasa macam aku dah jumpe lah the real  my mr.Charming!Hmm,tapi lama-lama tue,rasa dah macam banyak perubahan.Tue lah yang aku takot,bila bersedia untuk menerima hati mula sakit untuk terima.Sekarang sehari tak gaduh tak sah,mesti akan ada punyalah.Tak kisah lah sebab besar ke kecik ke..
dulu,kalo gaduh takkan tunggu lama terus call
dulu,kalo mesej lambat reply mulalah send awak,kenapa tak reply berkali-kali takpon terus kol je
dulu kalo jumpe senyum je memanjang
dulu kalo buat salah tak cakap papepon
dulu kalo kita cuit-cuit awak awak tak kisah pon
dulu kalo sehari tak dengar sore awak mesti dah nak meroyan
dulu kalo tak kedit awak mesti gelisah macam kucing nak beranak pegi cari topup.
dulu,kalo dalam sehari ajak keluar 2 3 kali pon boleh.Takde merungut pape pon.
Hmm , tapi tue dulu.
Sekarang , 
kalo gaduh, awak tak kisah pon ngan kita.Mesej pon awak balas nak taknak je.Call?Hmm, jarang sekali walaupon awak tau tue je jalan penyelesaian die.
kalo mesej lambat reply,awak takkan anta pape pon just tunggu je mesej saya untuk awak.Kalo saya tak balas jugak senyao macam tue jela.
kalo jumpe,mesti saya kena tengok muka awak yang kelat tue.Yelah,muka tak puas hati awak.
kalo saya buat salah sikit sekarang neh,awak mesti akan mengeluh tak pon marahkan saya
kalo cuit-cuit awak,awak tepis tangan saya.Awak tau tak apa yang saya rasa lepas awak tepis tue.My heart is broken!
kalo tak dengar sore sehari, awak dah boleh tido.Dah tak kisah pon kalo tak dengar.Hmm, awak dah tak rindu saya.:(
kalo kedit xde,awak just send mesej.'Sayang,kedit dah habis.'Hmm. .dah tak mesej pon xpe.
kalo ajak kelaur 2 3 kali,awak kae penat,nak rehat.Paling tak sangka awak merungut yang awak penat bawak kete ,lenguh pinggang.Sampai awak sangguo suruh saya yang bawak kete.Sedihnya hati..saya nak ada ngan awak je :(
Sekarang?Sekarang semua dah berubah~~
Awak,kenapa awak dah tak macam dulu.Awak dah tak sayang saya eyh or awak dah mula rasa penat nak tanggung beban awak untuk bersama ngan saya neh?hmm..FULLSTOP !

No comments: