Followers

Saturday 17 December 2011

Please la wei !

Salam hye semua blogger.Dah lama tak update,dah naik bersawang dah blog aku neh.Sorry la,busy sikit al-maklumlah cuti-cuti neh jalan jela kejenye.Thanks coz masih ada yang sudi nak baca entry-entry aku yang tak seberapa neh.Tak kira la yang readers yang dialu-alukan or tak.
Back to the titleLAH,please la wei~~~Aku sikit tak kisah pon dengan apa yang ko buat kat aku.Sebesar kuman pon aku tak kisah.Ko budget aku nak kisah sangat ayat jiwang ko ngan pompuan mana yang baru ko kutip tue??Alarh,apala sangat.Orang macam ko tue boleh datang dan pergi je dalam hidup aku.Takde ko  xde effect pape la wei.Ko yang sebenarnye kisah.Pasal aku removed ko pon nak jadi point ke ko nal SMS aku..Alarh,lapok la weyh alasan ko.
Ko dah ada gf??So,apa masalahnye ngan aku.Ada aku kisah?Ada aku tanye?
Takkan ??!!Sebelom nak kate aku perasan ke apeke,let me tell..Sebenarnye,ko tue just tempat aku hilangkan bosan aku jew.Aku dah ada bf dari kite mula kenal lagi kowt.Ko tue sebenarnye dah kena tipu.Lau ko kate dari awal ko takde perasaan kat aku,fine..aku tak kisah pon.Aku pon takdela terhegeh-hegeh sangat mencari ko.Sape la yang nak terase bagai bila aku tak dapat kuar jumpe,majok la konon aku tak jadi pegi rumah.Aku ke ko??
Huh ! Tue la aku cakap orang jenis macamneh jenis yang tak nampak kelemahan diri sendiri.Ko tak perlulah nak nak suh aku jaga hubungan aku neh.Ko tue,jangan 2 3 minggu couple dah bosan,yela...Al least aku dah lama kowt and aku sayang bf aku.Engat ko tue just tempat persinggahan aku jew.Aku tak cari pasal ngan ko,tapi ko mula dulu..so,bukan salah aku lau ko nak terasa bagai ngan entry aku neh.Aku takkan mula cari pasal ngan orang lau orang tue tak mula dulu.So,hope ko faham.

-------------------------------------------

so,please la..jangan nak perasan sangat.

No comments: