Followers

Tuesday 15 January 2013

...

selagi aku boleh bertahan dengan layanan ko yang macam neh, aku bertahan.
setiap orang ada tahap kesabaran yang kita kena hormati.  
kalau aku salah, ko betulkan aku.
jangan ko nak diam, tunjuk muka yang masam mencuka dengan aku.
sekali dua boleh aku ikutkan rentak ko, tapi ko penah fikir nak hormat orang lain.
seriously, aku memang banyak giler bersabar dengan kerenah ko PEREMPUAN !
apa, selama neh aku neh tak cukup abik ke layan ko?
tolong berfikir dan berpijak di bumi yang nyata! 
please, pleaseee and please ! 
aku bukannya hamba ko yang setiap kali ada perselisihan, jadi orang yang bersalah untuk tunduk pada ko.
apa salah ke kalau ko rasa benda yang sememangnya salah ko, ko say sorry? Hellooo , tak susah pun okay!
melainkan ko tue orang yang ego. Yes, aku mengaku kadang-kadang aku memang ego tapi kalau nak dibandingkan dengan ego ko, tak tertanding.

"Sahabat adalah cermin yang terbaik untuk kita tahu siapa diri kita yang sebenar"
 
tak kemana ko boleh pergi dengan ego ko
kalau ko orang yang tahu menilai siapa diri ko dulu dengan sekarang, aku rasa ko mesti dah bersyukur giler.
ko patut sedar diri
jangan buat pisang berbuah dua kali.
kalau dulu disebabkan mulut puaka ko tue ko hilang kawan,so sekarang ko sepatutnya sedar akibat dia.
aku tak cakap ko akan rugi giler bila ko tikam aku, tapi ko lah pembunuh yang membunuh orang yang dahpun selamatkan ko dari dibunuh!
bukan isu yang besar, sekalipun aku nak berkawan dengan sape-sapepun selain ko.
aku tak pernah melebihkan sape-sape yang aku anggap kawan aku.
dengan sapepun aku berkawan,itu hak aku.
dengan sape ko pilih jadi kawan ko,aku tak pernah nak kisah.
and ko patut buat benda yang sama!
TAPI  !
ko sengaja nak burukkan aku
ko sengaja nak tarik satu per satu kawan yang aku ada
ko sengaja timbulkan masalah yang tak pernah wujud
ko sengaja ubah suasana
KO sengaja, sengajaaa and ko sememangnya SENGAJA!!!!

 You're deserved to it !

betol orang cakap, sesuatu yang jadi pada kita tue memang habuan kita
bukan aku mendoakan untuk ko, tapi tengok balik pada apa yang ko dah bagi kat aku sekarang
tak banyak yang aku boleh cakap, ko memang layak untuk dilayan macam tue
SUMPAH aku cakap, 
kalau ko bahagia dengan cara yang keji macam neh, bahagia ko takkan lama.
aku biarkan ko puas dengan cara ko
benda yang busuk lambat laun orang akan hidu jugak.
Bagi aku, ko cuma parasit je dalam hidup aku.
ada ko, xde ko...I DONT MIND !!!






No comments: