Followers

Monday 16 May 2011

♥cInta VS lOvE ii ♥

Assalamualaikum...


SEmalam , aku da puas gelak . and sekarang , masa untuk menangis sebab selalu lupa diri bila terlampau banyak ketawa . I hate this feeling . because it's came unexpectedly . without any hint . kadang kadang , aku terfikir , kenapa aku masih tunggu dia . sedangkan dia ? tak engat ak pon . sekejap je . terkilan sangat :'(  kadang kadang , aku rasa hidup ni tak adil . tapi , sape aku nak cakap camtu ? sebab semua benda yang jadi , ade hikmah yang tersirat . 

Kalau dulu , aku susah nak terima cinta dia . sebab aku agak susah nak terima cara dia , tapi aku cuba . walaupun banyak kali gak aku putuskan dia . dia sabar , dia still buat macam macam benda , semata mata nak tengok aku happy . macam macam janji dia untuk yakinkan aku yang dia boleh jaga aku in future . and , after 1 year , aku dah betul betul yakin yang dia diciptakan untuk aku . dan dia boleh jaga aku sampai bila bila . even banyak kali kitorang gaduh pown , salah sorang akan mengalah . sebab aku rasa hubungan kami dah sampai ke tahap yang boleh dikatakan matang *yeke ?*


Tapi , kenapa bila aku dah betul betul sayang kat dia , dia tinggalkan aku macam tu je ? :'(aku tak kisah if dia mintak putus cara baik n terangkan satu satu ape salah aku . ini tak , dia pergi cam tu je :'( hilang . bila aku contact dia , dia tak nak jawab . i need some space" . thats it . berubah tibe tibe . without any reason , he leave me :'(  tapi , manusia kan ? tak pernah puas . yes , aku tak pernah puas dengan sebab yang dia bagi , and aku keep contact dia . walaupun puas makan hati dengan komen-komen die kt fb dia . aku terima . sakit taw . dah sebulan lebih , aku tak tahu langsung perkembangan dia . 

My mom lak , keep asking me about him . How can i forget him ? Almost everyday taw :'(  kau tak pernah rasa bersalah dengan ape yang kau buat ke ?


Macam mane aku nak lupakan kau , kalau setiap benda yang aku buat , akan mengingatkn aku pada kau ? kuar jew gate u tue ,ak nmpak tempt ko selalu tunggu aku , bukak almari , ade baju kau , and if keluar , nmpk couple lintas jalan , aku ingat kau . sebab , kau sangat menjaga aku bila aku bersama kau . ko pegang tgan aku waktu nk melintas .  aku rasa selamat . and tiap kali teringat kau , aku menangis :'(  kalau dulu aku menangis , kau gune tangan kau utk lap airmata aku . tapi sekarang , semua tu aku buat sendiri :'(  and bila ade mslh , kau org pertama tempat aku nk luahkan . tapi sekarang , aku simpan sendiri . aku kena biasakan diri aku dengan semua benda ni , sebab aku dah hilang kau :'(


For your information , sejak kau isytiharkan kita break off , aku tak pernah delete number kau , gambar kau , 1 pun aku tak buang and name kau kat hp pown aku tak tukar :'( sebab aku masih harap kau dapat terima aku lagi *mimpi* :'(  and aku harap , kalau kau bace blog aku ni , aku nak ucapkan terima kasih sebab kau berjaya tutup pintu hati aku untuk mereka yang bernama lelaki :')  thanks a lot . semoga kau bahagia dengan jalan hidup yang ko dah pilih tue . .



p/s:
tenks jugak sebab bagi aku rasa pengalaman dicintai dan disakiti :')
salam semua :')


2 comments:

its me~ said...

mesti ad alasan yg tersndiri...percaya pd takdir..kite x kan sedih dgn dugaan dunia

amirah abd aziz said...

thanks...:)