Followers

Monday 16 May 2011

HATI TERLUKA LAGI . . .

aku nak share sikit tentang LOVE STORY aku ngan korng . .huhu . .(mesti kate ak jiwang kan)who cares . .hahahahha . . .ops!mood :sedeyh :c . . .sobsob . .hurm . .knp lau kapel,pompn selalu disakiti . . n selalu pompn jew yang kne tggal?huhuhu..memang sebb pompn neh lemah or what?tak fair la...pompuan pon ada hati . .huhuh...(ap ak kisah lau ad yg kte pndgn ak neh salh,blog ak kowt...)heheh...

let me tell!!!
hurm....2 taun yang lepas..i meet diz one guy...aku memang tangkap cintan la ngan die...hahahah . .hensem siut..memenuhi setiap kriteria yang aku idam2kan...huhhu....MATE CEPET!!HANDSOME!!RAMBUT PACAK2!!waa...korang leyh bayang tak?hurm...tak kisah la....tue pada pandangan mata ak . .betol la orng kate . .orng hensem neh..sush nak jaga . .ad bnyk halangan . .huhuhu . .3 bulan pertama tue..sume berjaln ngan lancar jew....huhu . .lagu kiteorng waktu tue neh la...huhu.

after that??u ollz can guess what ryte..hurm...sakit hati...buah hati pengarang jantung aku neh...kantoi ngan pompn laen . .pompn yang sangat dekat ngan ak . .huhu . .xsangka...FRUST GILER!!!sangat2 weyh....ase mcm nk mati jew bile ase sume tue . waktu tue...ak anta kt die lagu neh..

sebab sayang,aku maafkn die . . .and chance tue...die hargai sangat2...after that.akulah segalanye . . huhu..every week ak hbiskn mse ngan die...huhu..bahagia sangt waktu tue...trme ksih TUHAN coz bgi ak kenikmatan untk rsa bahagia....nak tgk pic??huhu...nnti la...


last year...korang ase2 ap level kebahagiaan kiteorng??tunang???already married???huuhu . .pandai . .let me tell...kiteorg already break up..sebab kiteorg break...ak xley nk cter...sebab die terlalu personal...yang pasti bukan sebb ak atau die yang xsetia...KITE HANYE MAMPU MERANCANG..TAPI ALLAH YANG MENENTUKAN...betolkan??hurm....tpi seriously...waktu break tue ak memang down giler...nak dibuktikan lgi...pointer ak giler %#$! ar jatuh...hahaha...bodoh kowt..member2 ak sume tau la macam mane down nye ak waktu tue....satu jew ak harap waktu tue..die kembali kt aku....waktu tue lgu st12 jew la yg aku layan...hahahha..korng nk ak upload gak kew???ala....yang neh la...


and NOW!!die yang ak nak sangat2 tue dulu comes back 2 me..ak saaangaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttt happy waktu die ckp ak msih die perlukan....die sygkan ak lagi..n die sanggup untuk beranikan diri die amik rsiko untuk bersama aku...waa....sangat touching doe..and...die bgi ak mase untk trme or x...but waktu tue....keadaan die dah jdi mcm lagu ROSSA tue...ku menunggu...ak tkut..tkut lau die tggal aku lgi..hati nak tapi xtau la apa yang buat ak ase sush nk terus terang....COMPLICATED !ak yang pilih nk mcm tue sape suh....kan..kan...huhu...:)hurm..jgan ketawa lgi...neh yg palins bt ak ase down lgi neh..aku ase aku neh mcm bodoh jew cpat sangt nk pecaye die..mungkin neh kelemahan dlm diri ak..

and LAST nyte!!mlam yang betol2 bt ak ase mcm bodoh..die xdapt nk teruskn...die kte xready lgi...huhu...MARAH,BENGANG,BEBAL,KECEWE ap lgi yang ad eyh  . .xtau la...sume ak ase..ergamak ko bt kt ak mcm neh . . .bukan ko xtau ak memg nk kn ko. . .last2 ko bt ak mcm sampah . .ko maenkn perasaan ak....xpew...WHAT YOU GIVE YOU GET BACK!!!!!ak nk sangat perasaan benci tue ad untk ko....tpi knp sush sangt nk dapt....ishh..!!!tension ak...ko maen tarik tali ngan hati ak eyh . .xpew...ak hyarap ko bahagia pasni dgn cara ko bt kt ak . ..

p/s: alamak !! terEMO plak..hehehe:P

 buat insan yg ak pernah sayangi,MOHAMAD IKHWAN KAMIL...thanks sebab awk dah penah    bahagiakn saye..walaupon bkn untk tmpoh yg lame..saye hrgai sngt2...n thanks jgk sebb awk dah beri saye rasa kekecewaan dlam hbungan kite tue . .thanks sngt2 ye...

                                        
                                                   
                                                            :)

No comments: