Followers

Saturday 14 April 2012

THANKS FOR EVERYTHINGS~

BODOH!!! 
Yes that is a word that i get from you this night.So lucky i am.Thanks a lot.Nothing too much nak membebel malam neh,sebab mood tengah haru biru sebab that word,BODOH!
Ko nak tau sebab aku jadi BODOH macam neh???Sebab aku dah bagi hati aku kat ko,sedangkan aku tahu hati aku neh dah boleh terima setiap layanan buruk DIA kat aku.Tapi aku TAMAK!!!Aku tetap nak pilih ko,tetap nak bagi harapan kat ko,tetap nak bagi hati aku kat ko,tetap nak buat keje giler neh sedangkan aku tahu DIA dah terlalu percaya kat aku.Ko nampak tak betapa BODOH nya aku untuk ada kat sebelah ko???Ko nampak????

Ko memang tak pernah halang apa yang aku nak buat or apa yang aku buat,your reason sebab tak nak aku kongkong ko balik.Owh,feel suck so badly!!!!!!!Tak nampak selfish pulak ayat ko kan.Please be make sure that yang ko tue jangan jadi plastik dalam hidup aku weyh.Kalau ko rasa taknak,tak tahan,tak boleh nak terima keadaan aku yang angin tak menentu,keras kepala and what so ever,just go ahead.Let me go !!!!!Tak payah nak seksa diri ko untuk ada dengan aku kalau ko sendiri tak sanggup..Nampak aku macam tak kisah kan??Memang tak kisah,sebab aku ada orang lain kan??Tue yang ko akan cakap and pikir.Memang aku tak pernah nak faham ko,ko plak  faham aku giler BABI weyh!!!!Takde orang lain faham aku macam ko faham aku.Huh!!!!!

Aku menyampah giler babi dengan keadaan sekarang neh!!!!!!!!!Ko memang dah cuba pulihkan keadaan,pulihkan lepas ko dah bakar hati aku???Silap masa la weyh...Jangan nak buat benda tue kalau ko rasa aku dah hilang mood untuk ada dalam keadaan tue.Ko dah rosakkan,then ko nak aku ikot rentak ko plak...ko kalau ko nak tido,ko memang macam @#$%!* la weyh!!
Aku tunggu ko,dah bangun  senang2 ko nak suruh aku pegi sambung tido balik..ko engat aku neh apa?????Haihhhh..kalau ko terbaca entry neh,ko nak terasa ke apa ke ikot ko lahg..malas aku nak amik tau...then aku ase tak payah nak amik port sangat kot..yelah orang BODOH yang taip...memang nampak BODOH pon!So,harap ko faham la eyh...

Aku tak nampak kat mana ruang untuk kita lagi...aku,kalau sayang cmner pon kat orang tue tapi kalau dah sampai tahap aku meluat giler babi,memang aku boleh jadi keras giler babi so,jangan pelik lah kalau dalam sekelip mata aku boleh buang ko dalam hidup aku macam tue je...lepas ko baca entry neh ikot ko lah nak putuskan macam mana hubungan kita neh...aku malas nak pk...ko pon lagi bahagia kot kalau masing-masing dengan sendiri..yelah,takde orang BODOH yang terpaksa ko layankan...Lagi pon ramai je lagi perempuan2 yang kejar ko kan....anggap je aku neh persinggahan ko untuk teruskan hidup ko....



p/s ; puaskan hati sendiri dengan memaki hamun di blog sendiri.So,apa hak korang nak kata-kata aku????cermin diri sendiri sebelom kata orang lain.

No comments: