Followers

Monday 16 July 2012

JUST FOR MY SPIRIT

After a long time not update my blog, today im here to share a little bit what goes around me now.Frustrated,sadness,lonely and blablabla...Hmm.Not knowing how to started,it's already touched my heart.

Setiap yang terjadi mesti ada hikmahnya.Kan..?Depends pada kita untuk handle masalah tue macam mana.Buat masa sekarang,aku tersangat-sangatlah tak dapat nak terima kenyataan neh.Semuanya oke,and taktau kenapa dalam sekelip mata boleh jadi macam neh.Mungkin salah aku dari mula.seriously,if kita tau apa salah kita,kita akan rasa satu kepuasan untuk sesuatu keadaan.Bukan nak cakap aku puas sebab aku dah buat salah,tapi aku puas kalau benda tu aku tau sebabnya.Hmm , lagi puas kalo aku diberi peluang untuk berubah dan mencuba untuk memahami hati dan keadaan orang yang kita sayang.

"Awak,saya tak bermaksud untuk salahkan awak dalam keadaan neh.Cuma lagi adil kalau awak bagi saya satu peluang untuk terima keadaan awak sekarang.Saya tak mintak untuk ada disisi awak di masa senang awak je...saya tahu,merayu sekali pon takkan mungkin dapat mengubah keinginan hati awak,cuma saya nak awak tahu yang saya sayang awak sangat-sangat.Takkan ada yang faham keadaan kita macam mana,tapi awak lebih faham kan sayang? "

Selama 9 tahun,kita pendamkan rasa suka dan sayang kita disebabkan satu salah faham.Now,bila kita bersama,kita tak dapat nak melangkau pon tempoh 9 tahun tue.Kenapa kita diuji macam neh?Kenapa jugak kita dipertemukan dalam keadaan saya macam neh?Kenapa semua neh mesti jadi waktu neh?Kenapa cepat sangat rasa sayang kita berubah jadi macam neh?Hmm, saya sangat terluka awak dan saya tahu awak pon sama.

"Kalau saya dengan tutttt putus,awak orang pertama yang saya akan cari." Awak engat lagi ayat neh??
Awak,hidup saya sunyi sangat bila awak takde.Phone saya dah xde orang nak message,nak call.Dah xde orang yang saya boleh sembang-sembang.Phone pon dah xpayah caj selalu.Bateri full je awak.Awak,tolonglah cari saya cepat-cepat..merananya hati saya.Saya rindu nak dengar suara awak,rindu nak dengar cerita-cerita awak,rindu nak dengar lawak-lawak awak,rindu nak manja-manja ngan awak,rindu nak gaduh ngan awak,rindu nak dipujuk,rindu segala-galanya waktu saya dengan awak.Dapat lagi tak saya rasa semua tue???Saya xnak dengan orang lain,saya nak dengan awak je.Ya Allah,kuatkanlah hati aku Ya Allah.Sesungguhnya aku rindukan dia.. ;(
Betol orang cakap,nak melupakan seseorang yang kita sayang bukan sesuatu yang mudah.Tak mudah bagi aku untuk buat semua neh..terasa sunyi je,tiba-tiba rasa kosong je hidup aku.Hilang seri,hilang segala-galanya...sebab bagi saya awak SEMANGAT saya..macammana saya nak kuat kalau semangat saya hilang??Maafkan saya kalau saya terlampau berharap pada awak ;(

07 JANUARY 2012, saya serahkan hati saya pada awak.Awak terima,saya bahagia.Kita bersama jugak,setelah sekian lama harapan neh terkubur.Maafkan saya kalau dulu,layanan saya kat awak sangat teruk.Saya harap dalam tempoh hubungan kita yang tak lama neh,saya dah pon tutup semua kekurangan saya dulu.Saya mengaku,kadang-kadang saya neh sangat complicated.Awak pon tau kan?I'm so sorry sayang. 12 JULY 2012,segalanya musnah.

p/s : kepada "SEMANGAT" , 
tolong jaga diri baik-baik ye
jaga makan awak,jangan kurus-kurus
ceriakan hidup awak macam selalu
jangan stress-stress
bawak diri awak,sepertimana awak.jangan ubah diri awak untuk orang lain.
setiap masalah ada penyelesaian

Engat,
tak senang untuk jadi senang dan tak susah untuk jadi susah
(neh ayat awak yang pernah ada dalam surat waktu saya F1,even tak perfect macam ayat awak,tapi benda tue sentiasa ada dalam hati saya)



No comments: