Followers

Friday 10 February 2012

ARGGGGHHH!!

Susahnya bila dah cuba nak memperbaiki keadaan tapi tak dihargai . Bila susah mintak maaf , tegur dah mintak maaf boleh cakap nak perli - perli . Haihh ! Memang kumpul semua kelemahan aku untuk diperli eyh ? Tue sebab ku tak suka nak guna perkataan ""MINTAK MAAF "" sebab memang nampak aku neh macam plastik gila arr . . Susahnye bila dah bercakap ada yang buat bodoh ! Siap perli baik punya kat aku . Yes ! Memang niat aku suruh call tue sebab aku nak berbaik , tapi kalau dah macam tue layanan yang aku dapat TAKPE ! Mira , you should be more cruel ! !
Bila aku dah cuba nak berubah ko ajar aku untuk jadi lebih kejam . Jangan salahkan aku bila aku jadi orang yang terlalu kejam untuk ko ! Yelah aku neh blogger yang kejam kan , awek yang kejam , manusia yang kejam . Semua yang kejam ko tunding la jari kat aku . Then suma yang salah aku tuding kat ko plak kan ? So ,kita geng ! 

Mira , jadi kejam lagi . Hati tue kena keras lagi . MINTAK MAAF pada yang sudi untuk memaafkan je sebab MAAF aku bukan untuk dipersendakan!



No comments: