Followers

Wednesday 22 February 2012

FUCKING HOT TODAY~

Don't know how to start my felling here today.Sebab memang dah fucking hot sangatlahh ! I don't know for what reason lagi aku mesti nak touching dengan seorang hamba Allah neh . Ntahlah nak kata aku neh terlampau jealeousy sangat that guy dengan hamba Allah neh,mungkin takla kot.Tapi seriously,aku tak boleh nak pandang sikit pon dorang together even just as a friend.Sebab even sebagai kawan pon dorang dah ada kenangan bersama yang tak mungkin dorang lupakan sampai bila-bila and i know she is more better than me.Right? Dont ever argued for this..sebab apa yang aku cakap kali neh tak salah.Surely !
Haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
Ops , mengeluh panjang la pulak.
Nothing can described my feeling on you right now.For the most thing yang paling aku risau now come to close between us.Dengan setiap perubahan yang ada sekarang neh,mengurangkan lagi kepercayaan aku pada dia.Ntah, orang dah pernah rasa kebahagiaan bersama , mana boleh senang-senang je nak lupa.
The fisrt one is the best ever yang kita akan ada,so second or third ke takkan jadi macam yang the fisrt one.So,how hard im trying to be the best,i'll failed !Kenapa mesti ada balik hamba Allah neh ? Aku pon tak tau apa lagi akan jadi pasneh.Kalo nak kata tahap cemburu aku neh mambabi buta pon aku tak kisah.Sebab aku taknak you think about another women !Sebab aku sayang ko ! FULLSTOP.
Tak salah untuk seorang lelaki melayan ramai perempuan sebab tu memang the fact and attitude lelaki yang memang tak boleh nak ubah pon.Tapi boleh tak jangan to be close sangat dengan perempuan-perempuan yang pernah ada in you heart before ? Jealous sangat ! Ya allah,damn menggila neh.Apa lagi lah yang aku nak kena hadap bila ko dah come back neh.Yes ,tengok nama ko ada kat komen pon dah sakit hati,tgk ada nama ko kat like space pon sakit hati..tengok ko kat friend list dia pon ak sakit hati.Senang cakap sume yang berkaitan ngan ko aku sakit hatilah.Jangan ditanya sebab apa,sebab ko pon tahu kan kalo ko kat tempat aku ? Sebab ko pon perempuan.Haihhh !
Pagi-pagi lagi mood dah rosak bila terpandang ko.Rosak  rosak and rosak.Sape la yang akan jadi mangsa perasaan aku kali neh.sorry,tapi memang berkait pon actually ! :P Thanks pada sesangat pada hamba allah tue sebab rosakkan mood aku.Just wait and see apa lagi yang ko berjaya buat dalam my relationship.Then apa lah motif ko sangat kan remove aku,im a good stalker and tue kelebihan aku yang terpaksa ko face it ! 



No comments: