Followers

Friday 24 February 2012

DEAR FRIEND~

Salam , 
This entry i dedicated special to you dear.You know who you're.I know that you very stress and depressed now.Saya tahu awak kuat sayang sebab bukan sehari dua kita kenal,dah lama.Jangan mudah putus asa.Tahu benda neh sangat berat sebab melibatkan masa depan awak,tapi tak salahkan kalau kita mencuba dulu.Mana nak tahu tue rezeki awak.Its quite hard,but kalau awak berjaya,cerah masa depan awak.Hmm , as a friend saya hope sangat awak tak down macam sekarang.Tak best la awak.Kita nak fun-fun macam dulu.Suma benda ada penyelesaian dia kan.Bersabar ye sayang ? Saya tahu awak boleh.Engat tak waktu mula-mula part one tyme diploma,awak call saya nangis-nangis sebab awak think yang awak tak boleh nak carry subject fizik,bio,kimia and add math ?Sebab awak bukan budak pure science pon time school dulu.At last  boleh je awak habiskan diploma awak tue.Haa , kena usaha dulu la sayang , jangan fikir yang awak tak boleh sebelum cuba.Now , the same situation la sayang.Think positive ye sayang. Takkan awak tak boleh sedangkan ada je orang lain berjaya.Itu semua kat tangan awak la sayang.Hmm saya bukan nak paksa awak dengar cakap saya,just nak nak meringankan beban yang ada pada awak.Kan kawan saya cuma awak je.Saya nak yang terbaik untuk awak.Hope awak dapat buat keputusan yang terbaik.Apa pon saya ada dengan awak ye sayang?

p/s : dah-dah jangan sedih-sedih.nanti saya bagi choki-choki kat awak ye.<3



No comments: