Followers

Wednesday 29 February 2012

NOT SUPPOSED TO BE~

no need for take a long intro here..just straight to the point mira.Hmm ,today aku sangat terasa and kecewa.I dont know if this a correct reason for what im doing right now.Memang niat hati aku nak happy ending bila kuar together and tambah-tambah pulak neh the last our meeting.Aku nak happy-happy je..nak do the best for him.Susah-susah aku mintak izin untuk going out for a whole day with him.At last ,usaha aku tue macam sia-sia je.Macam mana aku nak layan dia lebih sedangkan bila aku mencuba untuk bagi kelebihan tue pada dia tapi tak pernah dia nampak and aku tak nampak for what reason dia nak hantar aku balik.Dia pon not sure apa yang dia nak buat after send me back.So,kat situ sekali lagi aku terasa dengan dia.Aku nak habiskan masa aku dengan ko lah! Tue lah masalah dia yang ko tak nampak sangat..Pernah tak selama neh aku mintak untuk kuar lama-lama ngan ko?Tapi hari neh aku mintak,tapi ko tolak tanpa alasan yang kukuh.Yes,memang ko dah bagi aku lebih tapi bukan untuk kali neh.
For the first time im crying in front of my auntie and my mom coz of you.Memang aku nak tahan airmata tue,tapi aku terlalu sensitif sangat bila dorang keep on asking why im going back early than the real what was im planning.Memang aku terasa habis kali neh and this tak sepatutnya berlaku dalam waktu neh.Thanks lah sebab dah bagi and luangkan apa yang tak sepatutnya pada aku.Thanks sangat.Bukan sebab aku tak sayang,sebab terlampau sayanglah aku jadi macam neh.Salah ke aku nak terasa dengan orang yang aku sayang.Aku dah cuba nak layan ko sama dengan someone tue walaupon ko sentiasa lebih dari dia tapi ko tak bagi peluang.So,ko nak aku bagi apa lagi pada ko??just lend me your heart!

No comments: