Followers

Thursday 9 February 2012

A DAY TO REMEMBER~

 Salam  . .
Hari neh mood nak taip new entry sangat berbunga-bunga . Hoyeahh ! So happy maa ;) Kenapa ? Nak kena gitau eyh ? Huhuu . . Emm , kuar dating je pon . Haha , beriya sangat nak happy kan ? Korang tak happy sudeyh ada aku kisah tentang korang ? Hahaha :) Jahat sangattt ! Euuww , mira jadi gedik jap . 
Hiewhiewhiew , beselah kalau time ngah happy neh sume ayat nak gedik , nak berbunga - bunga. Tapi kalau dah gaduh , sume simbol - simbol yang ada kat laptop aku guna . Hahaha . Beselah time tue nak tunjukkan betapa marahnya aku . Alah , korang pon same je kan ? wuekk !
Walaupon awak kata awak tak romantik tapi saya tau awak sangat romantik . Yelah , nak jadi romantik tak semestinya kita nak tunjuk-tunjuk yang kita neh sangat romantik . Kadang - kadang kita tak sedar pon yang kita neh sebenarnya dah jadi orang yang romantik . hmm , its happen naturally la awak . Memang lah totally perempuan suka lelaki yang romantik , tapi kalau terlalu romantik pon tak best jugak . Emm , senang cakap saya suka lelaki yang dalam keras tue ada lembutnya . Thats what i means when i said i like a romantic man ! Tapi lebih penting yang setia dan jujur kan ? Macam yang awak cakap tue . Tak guna romantik habis tapi pasang dua tiga . Yelah , tayar spare ! Huhu ;) Ehem - ehem saya terasa la plak . Kuikuikui :)
 Apa yang penting saya happy bila awak dengan saya . Macam bulan yang kite tengok tue . Cerah je , macam tue gak saye . Terasa hidup . Thanks ye awak . 
Hmm , macam mana lah nanti bila kita dah jauh . Mesti rindu giler suasana macam neh kan ? Alaahhh , time xde aritu boleh je . Haritu haritu lah ! Sebab awak xde , sekarang awak dah ada. Lainlah sikit ! Huhuhu .

zzZZZzzzz

Dah -dah sampai sini je mira boleh merepek , mata dah marah suh p tido . Sebelom tue jap agi nak gayut ! Jangan jeles! Wuekk ! :p

No comments: