Followers

Friday 17 February 2012

BILA HATI MEMBATU~

SALAM..
Semalam adalah bad day ever i had !Ntahlah kenapa hati neh terlalu berkeras untuk mempertahankan keegoaan yang ada.Nak diperjuangkan jugak rasa sakit hati,rasa ketidakpuasan hati.Padahal kalau dipikirkan balik,no big issues pon.Kadang-kadang saja nak memperbesarkan hal yang kecik.Hakikat manusia then aku pon tak terkecuali.Nama pon manusia right?Hmm,bila pkir balik apa hakikatnya manusia,memang takkan pernah habis.Nobody perfect.Aku tak pernah rasa diri aku perfect and semua orang nampak apa kekurangan yang ada pada diri aku neh.Tak payah nak buat shrt list kat aku okey?Just understand me and its will follow the flow nicely.Sebab aku takkan dapat terima pon kalau korang face to face tell me what is my weakness.Talk to my hand ! EGO? Yes ! Thats me.Aku tak pernah paksa sapa-sape pon untuk dekat dengan aku.Sebab tue yang dikatakan jodoh.Makin kita nak elak,makin kita hampir.Pernah dengar tak orang kata,jangan benci seseorang tue dengan sebenci-bencinya sebab takot nanti orang yang kita benci tue jadi orang yang paling kita sayang,and macam tue jugak sebaliknya bila kita sayang orang. Just no need to put 100% pada someone tue.
Orang yang pernah kenal aku je yang tau who i am.Yes, memang aku selfish , tak pernah nak faham orang lain , ego!Tue semua risiko bila ada yang nak rapat ngan aku.Orang kata bila kita bercouple mesti ada give and takes. Bagi aku,memang benda tue agak penting tapi tue bukan alasan untuk aku ikot rentak orang lain.Aku adalah aku.Aku takkan berubah untuk sapa-sapa dah lepas neh.Memang bunyi sangat kejam,tapi untuk diri sendiri aku perlu.Terima aku dengan seadanya aku.Sebab when something happen between us,im not too stupid to make you clap your hand.Pengalaman mengajar erti kehidupan sebab experience is the best teacher right?Dah puas berubah untuk orang,tapi tak pernah nampak usaha tue.Dah puas menangis untuk orang lain,biar sekarang orang yang menangis untuk aku.

No comments: