Followers

Wednesday 8 February 2012

THANKS BOO~



Salam , 
Maaf lah sebab post benda alah neh lambat dari tarikh yang sepatotnya.Hiewhiew.
Hmm , now dah genap sebulan hubungan kita kan ? selama kite bersama ni macam-macam yang dah kita lalui kan ? ada yang suka and ada jugak yang duka . ala biasa la kan dalam perhubungan .Adat la tue.
saya doakan semoga hubungan kita akan terus kekal ke jinjang pelamin , insyallah ;) kalau ada jodoh antara kita insyallah ada la tue . walaupon dalam hubungan kita ni ada jer pergaduhan kecik-kecik tapi biasa la kan ? Janji awak call saya , suma akan oke ! awak selalu mengalah dengan saya . Thanks ye awak ;)
saya mintak maaf selama sebulan ni saya banyak sakitkan hati awak . selalu buat awak terasa hati dengan saua la . Maafkan saya oke ? bulan depan dah kena p belajar. . Pasneh mesti susah kita nak jumpa kan ? Nak kuar sesama , p makan same-same , p picnic same-same . Awak jangan tinggalkan saya eyh ,walaupon kita jauh  .
Dah banyak kenangan kita bersama tercipta walaupon kita baru sebulan.Sayang tol la dengan semua kenangan kita . Memang susah la kalau nak dilupakan.
Ntah la macam mana kalau awak tak ada dalam hidup saya . Terasa kosong  , sunyi and sepi je hidup neh . Yela , awak adalah semangat and sumber inspirasi saya.Nanti bial kita dah jauh , awak jangan nakal-nakal ye ? Jaga diri awak sesangat . Yelah , kan kita jauh . Nanti tak tenang saya kat sana sebab pikirkan awak je . Hmm , tolong percaya kan saya seperti mana awak percayakan saya sekarang neh ye awak ? Insyallah , saya takkan berubah . 
Boo , 
Sila jaga hubungan kita neh baik-baik auwww . 
Saya happy bila bersama awak .
iloveyousomuchmyboo !




No comments: