Followers

Monday 30 January 2012

BERUBAH~

Sebagai manusia yang lemah aku tak pernah akan lari dari rasa tak bersyukur dengan apa yang dah aku miliki
Yes!memang manusia tak pernah puas termasuklah aku

Bukan aku mintak segunung emas,disanjung terlalu tinggi,tapi cukuplah sekadar kehadiran aku neh dihargai
Aku tak impikan hubungan yang manis berkekalan
kata orang "hubungan mana yang nak sweet je,sekali sekala ada jugak sournya,barulah hubungan tue bertambah utuh"
Tue kata orang,bagi aku "I NEED YOU" in a second,minutes,hours,day,weeks,months and surely for years and i need your attention always.Lantak la orang nak kata aku neh selfish or what that the true me.
Malas nak jadi hipokrit.hati tak sanggup pon,sebab nak tunjuk baik gigit lidah sendiri makan dalam.Huh!
Pernah sekali aku rasa kehadiran dia macam penyeri dalam hidup aku,but now macam dah samar-samar.Kalau dulu message dalam inbox terpaksa didelete sebab dah full,sekarang..hmm..boleh biar untuk 2 3 days kot.
Entah la,aku akui memang banyak kitaorang spend time together but our love stop there only.Macam hubungan tak grow up pon.Masa untuk calling-calling pon dah takde.Kalau dulu,boleh je call sampai 3 4 pagi,now dah xde.Mesti kata ngantok.Thats the real man kan?Mula-mula kenal manis je,dah lama macam neh la.Hmm,kalau macam tue susah la asyik nak kena kenal balik dari mula.
Terasa tue memang terasa,tapi malas nak tunjuk sangat.Nanti dikata mengongkong plak.Lagipon aku sepatutnya sedar the real relationship kitaorang neh.Masing-masing memendam rasa.Mungkin dia taknak terlalu serious ngan aku kot.Sebab kalau dalam FB boleh kata status kitaorang neh complicated lah kiranya.Hmm..Biarlah masa yang menentukan.Takkan lari gunung dikejar.
>>I only hope that yang dia takkan berubah.Just be like before this and hope he will realize for what reason i chooes to be with him.Jangan buat aku rasa macam lelaki neh semua sama je.Taknak pisang berbuah dua kali..Kepada DIA,i know that you'll read this and i hope you understand what i feel.I just need your love,your attention back.If you're hurting when you read this,im sorry.Tak salah untuk meluahkan apa yang saya rasa.

 #iloveyousomuchandhopeyoufeelwhatifeelONLYYOUIHOPE#

No comments: