Followers

Friday 27 January 2012

SENTAP!

Seriously,kali neh memang aku sentap habis dengan ko!Even benda tue aku salah pon aku still akan sentap.Huhh(!)Yes, kalau ko tahu ko tak suka orang pukul-pukul ko,cubit-cubit ko jugak kena faham bila aku tak suka ko pandang @#$@% aku.Tolong terima boleh(?)Tak kisah la ko nak terima or tak,you must accept it(!).
Hmm , 
Lagi satu dari mula ko kenal aku pon ko dah tahu yang aku neh jenis yang kasar,yang tak reti nak berlemah lembut macam perempuan-perempuan lain yang ko kenal.So,kenapa sampai sekarang nak pertikaikan benda tue.Kalau ko tak boleh terima cara aku,just let me go.Jangan paksa diri ko untuk terima aku dengan seadanya sedangkan hakikatnya ko memang terluka giler.Tak perlu ko nak berkorban dengan aku,sebab aku tahu aku takkan dapat jadi sepertimana yang ko nak.Ego(?)Memang aku akui aku ego.Tapi ego aku bukan aku tak berusaha untuk memulihkan keadaan.Aku dah gitau dari awal jugak yang aku neh bukan jenis yang suka memujuk.Tapi tue tak bermaksud aku takkan cuba untuk memujuk.Aku tak pandai untuk pujuk ko dengan cara yang ko harapkan.Sekali dua aku try untuk bercakap,bila ko buad taktahu jugak,so aku akan biarkan.Aku malas.Yes(!)im complicated for you right(?)So,better you think again before you try to come close to me.Jangan menyesal bila aku tak dapat jadi yang macam ko harapkan.
Bila aku berusaha nak cakap ngan ko,ko buad macam aku bercakap ngan batu,dengan cermin,yes itulah yang aku rasa tadi.Sentap weyh(!!!!!)Sakit hati(!!!)Bila ko berkeras ngan aku,sepuluh kali lagi aku berkeras ngan ko.Memang,memang aku jenis yang suka membalas.Ko pon tahu kan(?)Aku boleh jadi sekeras-kerasnya bila ko berkeras ngan aku.Aku boleh jadi sekejam-kejamnya bila ko kejam ngan aku.Aku boleh jadi sejahat-jahat orang bila ko buat jahat ngan aku dan aku boleh jadi sedingin-dinginnya bila ko cuba mendingin ngan aku,terpulang lah ko nak buad andaian apa tentang aku,aku malas nak pikir.My attitude is based on how you treat me.I might be nice and i might be so rude.So do try me.
And i know now YOU're reading this entry and you'll be asking me about this entry right(?)Yes this is for you.Sorry kalau ko terasa or what ever it is.This is me(!)Aku taknak jadi orang lain.Kalau aku terasa,aku akan cakap aku terasa and aku akan pastikan yang ko sedar yang aku neh memang terasa ngan ko.Ko perasan  kan yang aku ngah terasa ngan ko(?)Tue jenis aku,aku malas nak sorok-sorok buat makan dalam je.Aku tak paksa ko ikot rentak aku,kalau xboleh nak terima,just tell me the truth.

Kalau ditakdirkan waktu ko baca entry neh kita dah berbaik,just say sorry la.Tengah sentap memang macam neh.Mood tak stabil.Taip ikot sedap hati je.Tapi ini yang terbaik,apa yang ko baca neh datang dari hati aku.Aku tak tipu.Jujur.Hmm..tengok mesej pon xde mood.Tapi hati nak balas jugak!Saje nak tunjuk perasaan.

No comments: