Followers

Monday 30 January 2012

REDHA





Ya Allah,aku akan berhenti mengeluh dan aku sudah berhenti mengejar sesuatu yang tidak pasti.Aku pasrahkan segala urusan ini kepadamu,sekalipun aku sudah menguburnya dalam-dalam.Namun harapan itu masih menyala dalam hamparan rasaku tetapi dayaku telah habis untuk bertahan pada keadaan ini.Biarlah harapan itu hanya engkau saja menyelesaikannya.Aku masih menginginkannya tapi hanya menanti sesuatu
yang pasti dan terbaik darimu.Denganmu atau tanpanya asalkan engkau pasti aku bahagia dan aku akan tetap bertahan dengan keyakinan.Ya Allah,aku akan disini dalam sujud dan cinta yang penuh untukmu.Aku tahu,semua ini terjadi kerana ketetapan dan aku ikhlas.Sakit dan lelahku adalah harga yang tidak seberapa dibandingkan kelalaian dalam sujud padamu.










No comments: