Followers

Thursday 26 January 2012

FOR YOU

Assalamualaikum..

Hmm,for this time entry neh aku tujukan khas kepada someone yang mungkin aku dah sakitkan hatinya atau pape jela.Yelah,dalam keadaan yang marah dan geram mungkin aku tak sedar yang aku dah jejaskan banyak pihak.Aku tak dapat nak berfikir mana yang baik dan tidak.Mintak maaf sesangat,walhal tue bukan yang aku maksudkan. 

Kepada insan yang tak pernah dikenali, 
Facebook yang telah memperkenalkan kita
Walaupon tak pernah berborak panjang lebar,kita tetap jadi kawan yang baik
Awak like status saya,saya pon like status awak
Kadang-kadang awak ada letakkan kata-kata semangat awak kat status saya TAPI saya tak pernah pun komen status awak
Awak tak kisah pon kan?semuanya bersebab.Surely now you know why kan?Hmm (',')
Tak pernah terniat dalam hati pun nak sakitkan hati awak
Tak pernah terniat dalam hati pun nak bebankan awak 
Tak pernah terniat dalam hati pun nak letakkan awak dalam keadaan yang serba salah
Tak pernah terniat jugak dalam hati neh nak bagi sume orang terjejas.
Im sorry for that :(
Sebagai insan yang tak pernah lari dari membuat kesilapan,saya akui kadang-kadang saya neh terlampau mengikut perasaan.Terlalu cepat membuat keputusan.Mungkin itu kelemahan yang ada pada saya dari dulu hingga sekarang.Bukan lari dari memberi penjelasan,tapi setiap kali kata-kata yang keluar dari hati neh akan tinggalkan kesan.Cukuplah sekali.Saya tak kuat awak.Seriously saya takkan halang awak dari merasa apa itu BAHAGIA,GEMBIRA,dan DISAYANGI.Its all yours~Siapa saya untuk menghalang.Awak berhak.
Dan bermula dari hari neh,saya dah mula menerima awak dan dia.Berpegang dengan prinsip2 yang sama walaupon hati awak dah berubah.Oke?Tahniah ye.Bukan nak bermuka-muka dalam keadaan sekarang.Belajar menerime kelebihan orang lain.Jangan risau,apa yang terjadi neh ada sebab dan alasan yang tersendiri.Tapi,biarlah awak dan saya neh dalam keadaan yang macam neh.Biarlah Facebook menjadi permulaan dan pengakhiran perkenalan saya dan awak.Tak sanggup untuk melihat setiap saat manis awak dan dia.Dia pernah menjadi seseorang dalam hidup saya,dan semestinya ada sekelumit rasa kecewa dan hampa dalam hati neh.Hope awak faham kenapa seandainya awak dalam keadaan saya.Boleh kan?Itu sahaja yang saya mintak dari awak.Saya perempuan dan awak pon perempuan,so takada masalah untuk kita saling memahami.:)

Kepada awak(ye,yang sedang membaca)selamat berbahagia ye.Abaikan setiap masalah yang pernah berlaku antara kita.Hidup takkan pernah lari dari diduga.Yang berbeza mungkin cara penerimaan kita.Sekarang kita  0-0 ye..



For you 







No comments: