Followers

Wednesday 25 January 2012

HELLO ~

After a few days tak meng"update" hari neh tetibe pulak rasa ada benda yang nak dibebelkan..Hiew hiew hiew(gelak gatai !)Ada aku kisah apa orang lain nak kate(?)Erm , last week merupakan minggu yang agak stress untuk aku walaupon banyak je benda-benda yang menggembirakan aku actually (',').
Lets..
Dalam dunia neh memang banyak ujian.Terpulang pada cara kita untuk menerime .Setiap benda yang berlaku tue pasti ada sebab yang tertentu.Kadang-kadang memang nampak perit untuk kite terime but at the end of the day kita akan rase bersyukur giler sebab kita telah diberi peluang untuk membaiki kesilapan.Atleast kita diberi peluang untuk memperbaiki kesilapan kita even tak sebesar mana pon.
Kepada orang-orang sekeliling yang dah banyak berusaha untuk sedarkan aku,thanks a lot.Aku sangat-sangat hargai walaupon at the first korang agak terasa ngan cara aku terime kritikan korang tue.Bukan nak tunjuk yang aku neh xboleh ditegur or what,tapi memang tue cara aku.Aku memang akan sentap kalau orang yang baru aku kenal,orang yang aku sayang or apa-apa jela tegur aku.At the first jela.Pastue aku akan ok la balik,and mula berfikir salah dan betol apa yang korang cakap tue.Senang cakap aku neh sangat COMPLICATED! Aku sendiri mengaku yang kadang-kadang aku pon tak faham dengan diri aku neh.Apa sebenarnye kemahuan diri aku.
Sombong then tak suka nak senyum.Tue la yang selalu aku dengar orang cakap tentang diri aku bila someone tue tak kenal aku."TAK KENAL MAKA TAK CINTA".Fahamkan ayat tue sebelom ada yang menilai tentang aku.Pada yang dah kenal aku,korang tau kan aku neh jenis camner.Nampak kasar,tapi hati cepat nak sentap..Sikit-sikit nak nangis.Yes!thats me(',')Macam MFAB kate,aku neh sangat complicated,susah nak diramal.Kadang-kadang benda yang kecik pon aku boleh jadikan macam benda yang besar.Gurau-gurau yang biasa pon kalau dah hari tue aku rasa nak touching,aku akan touching bagai nak rak.Huhu..tue la,susah jadi orang cam aku neh.UNTUNGlah~~~ sapa jadi laki aku,nak layan kerenah memang penat la.( :D )
HATI dan AIRMATA tolong kuad untuk aku.Jangan senang-senang sangat nak mengalir nak touching.HATI , bukan senang nak menerime tapi kena jadi sekeras-kerasnye untk menerime.Okey(?)AIRMATA , tolong jangan mengalir laju sangat macam xde break.Tak pasal-pasal, muka ganas tapi lembik.Cepat sentap(!) Haha..malu.


"Aku adalah Aku yang berselindung disebalik Aku"


No comments: