Followers

Saturday 28 January 2012

::MISS MY STUDENT LIFE::

Itulah manusia,tak pernah nak puas dan bersyukur dengan apa yang dah dimiliki.Aku pon tak terkecualilah,nama pon manusia.Hehehe..Now,aku tengah jadi penganggur yang terhormat kat rumah.Makan tido makan tido.Tue jelah keje aku kat umah neh.Hellooo ! Itu nak menunjukkan yang aku neh langsung tak buad keje rumah okey! Mesti la buad,mau mati kena bebel ngan mak.Kalau ada anugerah maid terbaik kat umah neh,surely lah aku yang akan menang but kalah kalau bab-bab memasak neh.Yelahh selera orang mana nak sama ngan kita kan?Hmm..disebabkan kes-kes tertentu majority kalau bab-bab memasak neh aku serahkan pada Puan Besar.Mak akuLAH !Ops..dah panjang sangat melalut..
Back to the point lah.Hmm..miss my student life so much!Rindu nak p kelas,rindu nak lepak-lepak ngan member,rindu nak buad asemen,rindu nak bergosip ngan member,rindu nak makan,minum,tido,gelak.nangis and share sory mory ngan member.Rindu nak rasa cuak bila ada test,rindu nak kena marah ngan lect,rindu nak bawak toyol waktu test,rindu nak dengar citer Miss Aida even citer tue dah banyak kali die citer.Bak kate dak-dak laki kelas aku,neh ASTRO.Hahaha..Kita layan je kan die sebab nak bagi masa habis cepat dan hilangkan rasa cuak ngan die.Rindu nak p KAROK ngan korang.Rindu nak makan besar ngan korang.Then banyak lagi lah! Paling aku rindu nak buad keje jahat ngan ko ADD.Skodeng!Fuhhh banyak sangat kenangan ngan korang.Yelah 3 tahun kowt together.Gaduh-gaduh tue dah biasa sangat la kan.:)Citer banyak pon tak guna,tak tergambar.
Lets the pic story now..
.

Sweet moment ever!


Our buddies here!Jeng jeng tersama colour baju plak.Kita xde janji pon kan?Haa,jangan bawak gosip ye.Bahan yang korang bahankan tue tak menjadi.:)


When the ladies enjoy!Hoyeaahh..Takde keje cari keje,habiskan duet hujung minggu.Ina,thanks for the car.



PIZZA tyme!Thanks Fathin sebab belanja kitaorang.Hehehe...Botak kepala kan layan dorang punya request menu.Aku makan je.Huhu..Erghhhhh!Kenyang..



First tyme buat keje giler.P Jusco pakai baju kurung.Dah macam ustazah pilihan masuk Jusco,geng nasyid pon boleh bak kata Pian and Syuk.



Sweet kan kita.Yes,memang pon.



Ala-ala konvoi gitu kan?Huhu.First tyme kita bukak pose-pose same.Thanks King and Nal coz sebab dah cari tempat yang betol2 tak rugi kalau tengah lapar..BESAQ habaq mai!Nasi Ayam Bachang,Melaka.After selesai yang WAJIB,kita p Fun Fair kan..Best ever!Kalau ada lagi video,nanti upload.hiew hiew.



Tyme PPKP yang paling best for BM1154A kan?Sape kata budak-budak insurance tak active in sport?Huh! tengok kaki la.Bak kate King,kami budak-budak unite in sport ok.



Tyme buat open house kat rumah kitaorang,then buat suprise bufday aparty untuk ina.Habis rumah penuh ngan tepung dan telur.Thanks to Miss Zamratul sebab sudi datang kat event kemuncak kiteorang neh WALAUPON indah khabar dari rupa.Yang penting kenyang perut and we're fun right?Yeppy!



Umbai.Sapa yang dok Melaka tapi tak sampai sini memang rugi la kan?Hmm,so kitaorang tak lepaskan peluang.Actually banyak je lagi pic tyme neh,tapi neh yang the best.


Tyme part 1,funFair!
Belakang kiri : mun , ika , aku
Depan kiri : farah , add
Dulu berlima sekarang bertiga.ADD , MUN kita kawan sampai mati kan?Banyak yang kita share sama.



SUKOL! TEam aku menang.NO 1 tau .Mesti korang pelik kan nape dorang neh suma xde pon dalam pic-pic yang sebelom neh.Hehe..Actually,neh suma junior aku , budak part 1 tyme neh aku part 4.Member-member aku tak pernah terlibat dengan sport,so aku sorang jela.Tapi yang paling best dorang sanggup turun padang untuk bagi semangat kat aku.Thanks ye.


Neh team FUTSAL aku tyme sukol.NO1 jugak oke, walaupon tak pernah turun berlatih.Tengok keeper la.Hehe..Neh pon sama, suma junior aku.Malam yang sama,kitaorang main untuk 2 game yang berlainan.Kuat kan kitaorang.Bak kate Ija, main sampai LEBAM!Akibatnya, esok suma berjalan mengengkang.Sakit kaki.Main tak engat dunia.Hehe..But we have fun giler kan?

Thanks sesangat coz dah bagi sweet moment ever dalam hidup aku.Hope kita dapat futher study same-same lagi at the same class,same campus and all will be same.Azzren,nickname yang ko bagi kat aku lekat sampai sekarang doe.I your KATIK's right and you're my AYAM DAGING right?Empuk doe!KATIKKKKK!Rindu kat ko seyh.Hehe..Mun,thanks sebab ko selalu ngan aku even pada waktu susah or senang.Ko pernah tengok macam mana aku jatuh dulu and ko lah yang bagi semangat kat aku.Thanks a lot MUN!DAri mula-mula aku masuk kat u tue ko lah orang pertama yang aku kenal.Kitalah roomate,housemate,classmate,sleepmate,gossipmate,and senang cakap ada ku ada la ko,ad ko ada la aku.TERKECUALI time dating!hehehe.Ko kawan terbaik aku.

The conclusion here is, aku rindukan masa-masa bila bergelar seorang PELAJAR.












No comments: