Followers

Friday 27 January 2012

SUATU KETIKA

~B.A.H.A.G.I.A~
That's what i feel right now.
Terima kasih ye AWAK sebab dah menceriakan malam saya.Tanpa AWAK saya takkan dapat rasa apa itu kasih sayang yang dah lama saya harapkan.Hadir awak dalam hidup saya ibarat langit dan bumi,malam dan siang,pasir dan pantai,MATAHARI dan BULAN.Ops (!) terbesar pulak yang tue.Hehehe
Awak ,
Thanks sebab selalu ada ngan saya.Selalu mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk saya.Sentiasa mengalah dengan kehendak saya.Sentiasa berlembut dengan kekerasan saya.Sentiasa berusaha untuk mendengar setiap tutur kata yang kadang-kadang membosankan.Yes(!)Saya betolkan awak(?) Hmm..thanks sesangat.Saya akan cuba untuk menghargai setiap susah payah awak tue.

Kenapa saya minta kepada Allah setangkai bunga segar,DIA beri kaktus berduri.Saya minta kupu-kupu,diberi ulat berbulu.Sedih dan kecewa.Namun,kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu pon menjadi kupu-kupu yang cantik.Now saya percaya,itulah jalan Allah,indah pada masa yang ditetapkanNya.Allah tidak memberi sepertimana yang kita harapkan sebab Dia telah mengatur yang terbaik untuk hidup saya.
Terima kasih Allah sebab telah mengurniakan awak dalam hidup saya.Mungkin dulu saya pernah jatuh sebab kehilangan tapi sebab adanya awak,saya dah berjaya bangun untuk menjadi seorang yang lebih kuat dan lebih menghargai setiap detik kehidupan.Hidup ada pasang dan surutnya.Mungkin semalam saya berduka,mungkin esok saya akan gembira.Setiap dugaan dan ujian yang kita hadapi segalanya ada hikmah disebaliknya.Kadang-kadang kita tak sedar dugaan tue sebenarnya menjadikan kita lebih kuat dan matang dalam menghadapi hari-hari yang mendatang.
Now i realize that,kenapa dulu dipertemukan dengan orang yang salah.Sebab AWAK(!)Awaklah pelangi indah yang selama neh yang saya tunggu-tunggu.


UNTUK AWAK :



No comments: