Followers

Thursday 26 January 2012

TAK TAU NAK LETAK TAJUK APA..:)

Hello readers (!)
Malam neh mood dalam keadaan yang baik dan masih terkawal.Hehe.Ada orang kate kalau laki neh pandang perempuan tue nampak manis and sopan,surely punyelah hati akan terpaut.Pasti punyelah perempuan tue manja.Yelah, laki mana la pulak kan yang tak suka kalau perempuan camtue.Ehem-ehem.Dengan ini aku nak menyatakan la,tue bukan ciri-ciri yang ada aku lah.Tak berminat ngan aku???Huh! ada aku kisah la plak kan..tak kisah sudah..boleh bla..Hahaha.Aku rasa tak perlu kowt aku nak ubah diri aku semata-mata sebab orang lain.Selagi aku tau apa yang aku buad tue tak salah,aku takkan berubah.Buad apa nak berubah untuk orang lain.Just be yourself ryte?Yang pati penat rasenye nak jadi plastik untuk diri orang lain.Alaa , lambat laun orang akan tau jugak.Sampai bila la sanggup nak berlakon gitu kan..
*sigh
Tapi jangan salah sangka pulak dengan perempuan yang ala-ala maintain cool.Nampak je muka ganas,kasar tapi dalam hati ada taman woo..Seriously kalau dah nama pon perempuan akan ada jugak kelembutan dalam diri .Tak boleh nak lari dari kenyataan.Maybe cara pembawakan diri tue yang buat die nampak kasar.Tapi this type jarang-jarang la nak jumpe.Bak kate my BOO, "awak neh pelik la".Tak pernah lagi jumpe and dapat orang cam awak neh.Haa..susahkan?Satu dalam sepuluh.Hehe..So,kire jenis yang macam neh limited edition gak la erk.Yes ! Awak,awak kena jaga saye baik-baik.Sebab jenis macam saye neh tak banyak.Jarang-jarang nak ada.Kuikui.Terperasan la pulak.
AWAK~~~
Thanks ye sebab awak telah berusaha keras untuk menerime saye dengan seadanya saye neh.Kasar,garang,susah nak senyum,suka menjeling(benda yang paling awak akan engat sampai mati.kan?)bla bla and bla..!Sorry sebab bila jumpe saye selalu buad awak.Hehehe..Mesti susah kan dapat perempuan macam neh.Mesti dalam hati awak kate "datang dari planet mana la perempuan neh".Hehe...at last awak sayang saye!Thanks a lot.Walaupon kite baru je kenal,tapi awak dah banyak kenal siapa saye.And thanks jugak sebab awak ada ngan saye tyme susah dan senang.Hope sampai bila-bila.Sayang awak sampai MATI !

p/s : Jangan senyum sorang-sorang bila baca neh.You know who you're!


No comments: