Followers

Sunday 22 January 2012

SERBA SALAH~~


Tonight,my heart not functioning well.Apalah yang tak kena aku pon taktau.Ada something wrong somewhere lah(!) Hati tak tenang,rasa serba salah.Huh ~Tensionnye aku..

Silap aku ke yang menerima(?) Atau silap aku ke yang memberi peluang(?) Yes(!) xde yang perfect dalam dunia neh but aku berusaha untuk menjadi orang yang sempurna.Bukan pada keluarga aku je but for those yang kenal aku.Yelah , mana ada orang yang jahat nak kekal terus jadi jahat mesti akan terdetik dalam hati nak jadi baik walaupon sebesar kuman. Thats what im trying to do now(!) walaupon sangat perit and pedih untuk diterima.Bukan aku mintak untuk diagung-agungkan dengan usaha yang aku buat neh,atleast aku memberi peluang kepada diri untuk aku mencuba melepaskan sesuatu yang aku sayang kepada yang lebih memerlukan.Tue niat aku and takde sebab yang lain.

Kepada "AWAK" insan yang terpaksa menerima keputusan neh,saye mintak maaf sesangat.Takde niat nak menggores hati AWAK.Saye sayang AWAK.It hurts to think of how we were before.We used to have so much fun but now there's big wall between us which we cant break.I just want you to know that behind that wall,there's a heart in pain trying to reach you again but we don't have the second chance.Hope awak tabah and kuad ye(?) Mungkin AWAK boleh salahkan saye sebab dah kecewakan AWAK dan saye terime sume tu.Bukan pasrah tapi saye REDHA!

Kepada "AWAK" insan yang telah saye sakiti dan mungkin yang kecewa dengan keadaan sekarang saye mintak maaf jugak.Now, saye serahkan semula apa yang sepatutnye menjadi milik AWAK.Saye mintak maaf seandainya saye telah mengguris hati AWAK.Hope AWAK dapat jaga dia dengan sebaik mungkin sebab saye dah pon kecewakan die untuk AWAK.Tolong hargai dia dengan sebaik mungkin.If u can, i appreciate that so much dear(!)

p/s : kepada HATI relakan ia dengan seikhlas hati agar takkan ada lagi rasa kecewa didalammu.Pasrahkan ia dengan sejujurnya agar tiada lagi rasa cutiga.Kata hati merayu aku pergi meninggalkan dirimu tapi aku tak berdaya namun aku terpaksa(!)


#especially to MFAB.You know this entry is for you. <3#


No comments: